May 08, 2012

hari ini esok lusa tulat selamanya .

created by imanjannah at 5/08/2012

Assalamualaikum wbt.In The Name Of Allah ,the Most Beneficent, the Most Merciful..
8 mei ! hari tension sedunia .ngee .actually hari tension saya !ecehh .pening fikir pasal masa hadapan .Berkata-kata dalam hati 'tu laa kau dulu tana belajar rajin-rajin' .Eh saya dulu saya rajin ahh (perasan ! ) .Mungkin ALLAH sedang uji saya .Ye saya diuji .Mungkin~ .Walau macam mane pun redha lahh wahai hati .InsyaALLAH ade rezeki lain .Sememangnya .Mungkin .


dia sentiasa sedapkan hati saya .jazakallah,kaman .

sometym saya rase begitu .
*klik utk tumbesaran

Saya rase tidak adil .Astaghfirullah hal azim .Percayalah dengan ketentuan ALLAH !



Sentiasalah bermuhasabah diri ~
jum jadi Hamba !



Salam alaik .

dila

0 nasihat:

Post a Comment

 

imanjannah Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea